MyPump

Lesinhoud MyPump

Voor wieIedereen
Duur60 minuten
SoortKRACHT:veel herhalingen met weerstand van (lichte) gewichten.
IntensiteitGemiddelde intensiteit – zweet op je voorhoofd.
VerbruikGemiddeld 560 CALORIEËN
MaterialenBarbell, gewichten en verstelbare step
Resultaten
  • Meer kracht
  • Slanker en strakker
  • Train alle spiergroepen
LocatieRotterdam Terbregge

MyPump introductievideo

MyPumplessen in beeld bij MyLife

Veelgestelde vragen over MyPump

  • Wat heb ik nodig voor MyPump?
    Alles wat je nodig hebt is comfortabele sportkleding, goede sportschoenen, een flesje water en een handdoek. Je traint met een barbell (halter) met schijven en een step. Deze materialen hoef je zelf niet mee te nemen.
  • Hoe fit moet ik zijn voor MyPump? 
    De MyPump instructeur geeft veel opties zodat iedereen mee kan doen. Het is verstandig om met lichte gewichten te beginnen of alleen met de barbell zonder gewichten. Begin rustig en doe maximaal twee lessen per week en bouw op van 4 of 5 nummers naar een volledige les. Je merkt vanzelf na een paar keer dat je fitter en sterker wordt.
  • Ik ben zwanger, kan ik dan aan MyPump doen? 
    Veiligheid is onze hoogste prioriteit, dus we raden je aan om advies te vragen aan je arts of verloskundige. Zij kennen je het beste en hebben de meeste kennis over je medische geschiedenis. Vertel voor de les aan je instructeur dat je zwanger bent. De instructeur geeft je enkele opties tijdens de les.