MyPilates

Pilates is gericht op houding, stabiliteit, coördinatie, ademhaling met de focus op lichaam en geest.

Pilates is een effectieve workout die uw spiergroepen zowel versterkt als oprekt. Alles met het doel een evenwichtig en soepel lichaam te krijgen.

Pilates stond een tijd lang bekend als effectieve buikspiertraining. Natuurlijk speelt het versterken van onze core – de kern van onze rug-, buik- en heupspieren – tijdens Pilates een belangrijke rol, maar Pilates is veel meer. Dankzij de focus op balans, het centreren en controleren van uw lichaam en een stabiele ademhaling, is Pilates voor veel mensen een mooie, evenwichtige workout.

Pilates-oefeningen stimuleren de doorbloeding van het lichaam en helpen uw houding te verbeteren. Niet voor niets wordt Pilates vaak aanbevolen als (preventieve) oefenmethode bij rug- en houdingklachten.

Lesinhoud Pilates

Soort Flexibiliteit & kracht: een sterke romp en goede houding
Duur 60 minuten
Voor wie Volwassenen(18+) & ouderen (55+)
Intensiteit Lage intensiteit
Verbruik Gemiddeld 300 Kcal
Materialen Yogamat
Resultaten
  • Meer flexibiliteit
  • Voel je kalm en ontspannen
  • Sterke buik- en rompspieren
  • Preventie van (rug)blessures
Locatie
  • Breda
  • Berkel en Rodenrijs
  • Hendrik-Ido-Ambacht
  • Purmerend
  • Rotterdam aan de Maas
  • Voorschoten
  • Wageningen

Misschien ook iets voor u: