Archieven

Hoe kan ik deelnemen aan een les?

Je kunt als lid op drie manieren een les reserveren: Via de MyLife Fitness app In de club via de Unity self Met jouw WellnessKey Lessen zijn vanaf 1 week…

Hoe kan ik mijn lidmaatschap betalen?

Wij werken bij MyLife voor alle abonnementsvormen met een automatische incasso. Het is niet mogelijk om de kosten voor het lidmaatschap contant of via pin af te rekenen. De incasso…

Hoe wordt mijn privacy gewaarborgd?

Bij MyLife staat privacy hoog in het vaandel! Daarom verwerken wij persoonsgegevens altijd in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Bekijk hier het MyLife privacybeleid.

Hoe beëindig ik mijn abonnement?

Wil je stoppen met sporten bij MyLife? Dan kunt je jouw abonnement, na de eerste looptijd, opzeggen bij de receptie van jouw MyLife club. Wij zullen je dan vragen om…

Kan ik mijn lidmaatschap tijdelijk bevriezen?

Het kan handig zijn om jouw abonnement tijdelijk te bevriezen, bijvoorbeeld als je een medische ingreep ondergaat. Je kunt het abonnement maximaal 3 maanden bevriezen mits je voorafgaand een medisch…

Wat houdt tevredenheidsgarantie in?

MyLife biedt een unieke manier om laagdrempelig te kunnen beginnen met sporten: de eerste maand tevredenheidsgarantie. Dankzij de tevredenheidsgarantie kun je een maand lang onze MyLife Clubs ontdekken. Bevalt het niet?…

Mag ik in andere MyLife clubs sporten?

Jazeker, dat mag. Wij bieden graag flexibele mogelijkheden. Jouw abonnement is daarom in al onze MyLife clubs geldig.

Wat betekent all-inclusive sporten?

Bij MyLife betekent all-inclusive sporten dat je met jouw abonnement onbeperkt van al onze faciliteiten gebruik kunt maken. Of je nu gebruik maakt van de sauna, de kinderoppas of de…

Vanaf welke leeftijd mag ik bij MyLife sporten?

Alle leeftijden zijn welkom bij MyLife. Er gelden een aantal leeftijdsregels voor het sporten bij MyLife: 6 tot 14 jaar  Je kunt geen eigen abonnement afsluiten. Je ouders dienen lid…