Archieven

Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar het bedrag al betaald

Heb je het openstaande bedrag via de bank naar ons overgemaakt? Bij een bankbetaling zit er een aantal verwerkingsdagen tussen, waardoor betaling en herinnering elkaar soms kruisen. Wil je dit…

De incasso klopt volgens mij niet

Heb je gebruik gemaakt van een actie of afspraken gemaakt over een betaling, maar heb je het idee dat dit niet goed verwerkt is? Neem dan even contact met ons…

De incasso is mislukt, wat nu?

Geen paniek: je ontvangt een herinnering met een betaallink zodat je via I-deal alsnog kunt betalen. Doe je dat niet? Dan incasseren we nogmaals op het volgende incassomoment.

Ik kan mijn lidmaatschap niet meer betalen

Neem even contact met ons op. We zoeken graag samen naar een passende oplossing.

Wanneer wordt mijn lidmaatschap afgeschreven?

Jouw lidmaatschap is op basis van een 4-wekelijkse betaling. We hanteren 2 incassomomenten: de 10e en de 26e van de maand. Omdat je vooruit betaalt, is het incassomoment afhankelijk van…

Hoe kan ik mijn lidmaatschap betalen?

Wij werken bij MyLife voor alle abonnementsvormen met een automatische incasso. Het is niet mogelijk om het lidmaatschap contant of via pin af te rekenen. Wanneer wordt er afgeschreven? Jouw…

Hoe beëindig ik mijn abonnement?

Wil je stoppen met sporten bij MyLife? Dan kun je jouw abonnement, na de eerste looptijd, opzeggen bij de receptie van jouw MyLife club. Wij zullen je dan vragen om…

Kan ik mijn lidmaatschap tijdelijk bevriezen?

Het kan handig zijn om jouw abonnement tijdelijk te bevriezen, bijvoorbeeld als je een medische ingreep ondergaat. Je kunt het abonnement maximaal 3 maanden bevriezen mits je voorafgaand een medisch…