Ik ben lid geworden voor de spinninglessen. Die bieden jullie nu niet aan. Wat kan ik nu doen?

Het actuele groepslesrooster staat in de MyLife Fitness app en er kan gereserveerd worden. In principe hanteren we zoveel mogelijk het originele rooster. We hebben nieuwe BodyPump-sets (de Smartbars van Les Mills), nieuwe yogamatjes, yogablokken en dekentjes.

De uitzonderingen in het groepslesrooster zijn spinning en boksen. De spinningbikes en bokspalen zijn niet meer te gebruiken. De spinningbikes passen ook niet in de huidige groepslesruimte. Wij hopen binnen twee weken meer duidelijkheid te hebben over het spinnen. Mocht dit dan niet in onze club mogelijk zijn, dan bieden we een alternatief aan. Neem je graag deel aan bokslessen? Probeer dan de MyHIIT-training als alternatief!

Mocht je echt alléén of veelvuldig gebruik maken van de spinninglessen die we nu niet kunnen aanbieden, mail ons dan hier en dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Let’s do it together!

We begrijpen dat het vervelend is dat we niet alle faciliteiten kunnen aanbieden. Wij hopen op jullie begrip en flexibiliteit de komende tijd.

Wist je dat we in onze clubs in Purmerend, Heemskerk en Voorschoten ook fantastische spinninglessen hebben? Probeer die eens uit!

Bericht aangepast op: 23 november 2024